مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 16:452023-07-20اجتماعي

شهرک تخصصی«روی» باید جابه جا شود 


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: شهرک تخصصی«روی» در حریم شهر استقرار یافته و طبق ضوابط زیست محیطی باید جابه جا شود اما این کار در کوتاه مدت مُیّسر نیست.

- زنجان-مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: شهرک تخصصی روی در حریم شهر استقرار یافته و طبق ضوابط زیست محیطی باید جابه جا شود اما این کار در کوتاه مدت مُیّسر نیست.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا یافتنیان، ظهر پنجشنبه در نشست خبری در مورد شهرک صنعتی روی گفت: ذهنیت های متفاوت راجع به فعالیت های این شهرک وجود دارد و ارگان های مختلف کارهایی را در راستای کاهش آلودگی های زیست محیطی انجام دادند اما به نقطه مطلوب نرسیدیم.

وی با اشاره به اینکه اطلاعات ناقص باعث شکل گرفتن دیدگاه های نادرست در اذهان عمومی می شود، بیان کرد: شهرک روی در حریم و 5 کیلومتری شهر واقع شده و صنایع آن تا رده 6 فعالیت دارد در حالی که طبق ضوابط می توانیم صنایع حداکثر تا رده سه را در این محدوده از شهر استقرار دهیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان مساحت شهرک روی را 168 هکتار برشمرد و گفت: در اطراف این شهرک زمین های کشاورزی نیز وجود دارد که مشکلاتی در این زمینه داریم و مذاکراتی با جهادکشاورزی نیز انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک تخصصی«روی» باید جابه جا شود 

شهرک تخصصی«روی» باید جابه جا شود